Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/1787
Назва: Маркетинг :
Інші назви: навчальний посібник, 2016
Автори: Петруня, Ю. Є.
Петруня, В. Ю.
Ключові слова: походження і сутність маркетингу
ознаки маркетингового стилю управління
маркетингове середовище організації
споживчий маркетинг
маркетингова політика
маркетинговий комунікаційний процес
реклама
стратегічний маркетинг
Дата публікації: 20-гру-2016
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Короткий огляд (реферат): Книга знайомить читачів з основами маркетингу. У ній розглядаються такі складові маркетингової діяльності підприємства (організації), як маркетингове середовище, маркетингова інформація та маркетингові дослідження, сегментування, вибір цільового ринку і позиціювання, товарна й цінова політика, політика розподілу, маркетингові комунікації та організація маркетингової діяльності на підприємстві. За своїм змістом посібник відображає сучасні світові підходи у галузі маркетингу, особливості маркетингової діяльності в Україні. Книга – інформативна, дійсно цікаво написана. Автор викладає матеріал живою, легкою мовою. Посібник читається із задоволенням. Для студентів, які вивчають дисципліну «Маркетинг». Книга може бути корисною всім, хто цікавиться проблемами маркетингу
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1787
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетинг.pdfелектронне видання6,4 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.