Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/1787
Название: Маркетинг :
Другие названия: навчальний посібник, 2016
Авторы: Петруня Ю. Є. Маркетинг : навчальний посібник / Ю. Є. Петруня, В. Ю. Петруня. – 3-тє вид., переробл. і доповн. – Дніпропетровськ : Університет митної справи та фінансів, 2016. – 362 с.
Петруня, Ю. Є.
Петруня, В. Ю.
Ключевые слова: походження і сутність маркетингу
ознаки маркетингового стилю управління
маркетингове середовище організації
споживчий маркетинг
маркетингова політика
маркетинговий комунікаційний процес
реклама
стратегічний маркетинг
Дата публикации: 20-дек-2016
Издательство: Університет митної справи та фінансів
Аннотация: Книга знайомить читачів з основами маркетингу. У ній розглядаються такі складові маркетингової діяльності підприємства (організації), як маркетингове середовище, маркетингова інформація та маркетингові дослідження, сегментування, вибір цільового ринку і позиціювання, товарна й цінова політика, політика розподілу, маркетингові комунікації та організація маркетингової діяльності на підприємстві. За своїм змістом посібник відображає сучасні світові підходи у галузі маркетингу, особливості маркетингової діяльності в Україні. Книга – інформативна, дійсно цікаво написана. Автор викладає матеріал живою, легкою мовою. Посібник читається із задоволенням. Для студентів, які вивчають дисципліну «Маркетинг». Книга може бути корисною всім, хто цікавиться проблемами маркетингу
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://hdl.handle.net/123456789/1787
Располагается в коллекциях:Кафедра менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Петруня Маркетинг (full).pdf10,68 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.