Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/1638
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСорока, К.О.-
dc.date.accessioned2016-11-15T12:36:30Z-
dc.date.available2016-11-15T12:36:30Z-
dc.date.issued2016-11-15-
dc.identifier.citation1. Туніцький Н.О. Системний підхід до організації маркетингу на підприємстві / Н.О. Туніцький // Актуальні проблеми економіки. - 2008. - № 4(82). – С. 29-34. 2. Максимова Т.С. Діагностика динамічних процесів розвитку комплексу маркетингу / Т.С. Максимова., О.Є. Шапран // Актуальні проблеми економіки. – 2007. - № 8(74). – С. 124-131. 3. Котлер Ф. Маркетинг, менеджмент : учебник / Ф. Котлер К.Л. Келлер. – Спб.: Пи-тер, 2007. – 816 с. 4. Гаркавенко С.С. Маркетинг : підручник / С.С. Гаркавенко. – К.: Лібра, 2002. – 712 с. 5. Завадський Й.С. Менеджмент: Mаmаgеment : підручник / Й.С. Завадський. – К.: Ви-давництво Європейського університету, 2002. – 542 с. 6. Теорія і практика маркетингу в Україні : монографія / А.Ф. Павленко, А.В. Вовчак, В.Я. Кардаш, В.П. Пилипчук та ін.; за наук. ред. д.е.н., проф., акад. АПН України А.Ф. Павленка. – К.: КНЕУ, 2005. – 584 с. 7. Скибінський С.В. Маркетинг : підручник. Ч. 1 / С.В. Скибінський. – Львів, 2000. – 640 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1638-
dc.description.abstractРозкрито сутність традиційного підходу до комплексу маркетингу. Адаптовано традиційний підхід «4Р» для підприємств машинобудівної галузі в комплексі «4Р +Q». У нове поняття входять: товарна політика, цінова політика, політика комунікацій, політика розподілу і якість продукції. Запропонована методика випробувана на прикладі підприємства ВАТ «Дніпропрес».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДніпропетровська державна фінансова академіяuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник ДДФА: Економічні науки;2010/2-
dc.subjectкомплекс маркетингуuk_UA
dc.subject«4Р»uk_UA
dc.subjectмаркетингова товарна політикаuk_UA
dc.subjectмаркетингова цінова політикаuk_UA
dc.subjectмаркетингова політика комунікаційuk_UA
dc.subjectякість продукціїuk_UA
dc.subjectмаркетингова політика розподілуuk_UA
dc.subjectmarketing mixuk_UA
dc.subjectmarketing product policyuk_UA
dc.subjectmarketing communications policyuk_UA
dc.subjectmarketing distribution policiesuk_UA
dc.subject"4R"uk_UA
dc.subjectmarketing pricinguk_UA
dc.subjectproduct qualityuk_UA
dc.titleВдосконалення комплексу маркетингу на підприємствах машинобудуванняuk_UA
dc.title.alternativeImproving the marketing mix in the mechanical engineeringuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2010/2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сорока 2.docелектронне видання222 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.