Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/1528
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПадерін, І.Д.-
dc.contributor.authorРоманов, О.В.-
dc.date.accessioned2016-11-03T12:39:18Z-
dc.date.available2016-11-03T12:39:18Z-
dc.date.issued2016-11-03-
dc.identifier.citation1. Винарик Л.С. Онлайновый электронный рынок: становление, проблемы : монографія / Л.С. Винарик, А.Н. Щедрин, Н.О. Васильева // Ин-т экономики промышленности. – Донецк, 2003. – 176 с. 2. Чучковська А.В. Правове регулювання електронної комерції в Україні : навч. посіб-ник / А.В. Чучковська. – К.: Центр навчальної літератури, 2007. – 224 с. 3. Корнєв Ю. Інформаційне забезпечення розвитку підприємницької діяльності. Віс-ник НАН України. - 2008. - № 5. – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/portal/all/ herald/2008-05/a5-n5.pdf 4. Шкіль Р.А. Аналітичний огляд методів моделювання бізнес-процесів в електронній комерції // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна : Збірник наукових праць. - 2008. - № 25. – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/portal/Natural/Vdnuzht/2008_25/Articles/Modelir/ Shkil_25.pdf 5. Яценко В.В. Формування збутової політики підприємств за умов використання мето-дів електронної комерції // Комунальне господарство міст. - Серія «Економічні нау-ки»: Збірник наукових праць 2008. - № 85. – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/kgm_econ/2008_85/sb-85.files%5C349-358.pdf 6. Маслак О.І. Застосування маркетингових інструментів у сфері електронної комерції // Вісник КДПУ ім. М. Остроградського. - Вип. 1/2010 (60). – Ч. 1. – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/portal/Natural/Vkdpu/2010_1_1/ PDF_1_2010_ch1/183.pdf 7. Меджибовська Н.С. Електронна комерція / Н.С. Меджибовська. - К.: ЦНЛ, 2004. – С. 430. 8. Пэйтел К. Секреты успеха в электронном бизнесе / К. Пэйтел, М.П. Мак-Картни. - СПб.: Питер, 2001. 9. Глобальная статистика украинского Интернета. - Август 2010. – Режим доступу: http://bigmir-internet.com.ua/news/archive/1036/.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1528-
dc.description.abstractУ статті узагальнено розвиток електронних комерційних операцій на підприємствах зарубіжжя та в Україні. Розглянуто структуру електронної комерції на промислових підприємствах. Досліджено законодавчі основи використання систем електронної комерції.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДніпропетровська державна фінансова академіяuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник ДДФА: Економічні науки;2011/1-
dc.subjectелектронна комерціяuk_UA
dc.subjectІнтернетuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectінформаціяuk_UA
dc.subjecte-commerceuk_UA
dc.subjectInternetuk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.subjectefficiencyuk_UA
dc.subjectinformationuk_UA
dc.titleРозвиток електронних комерційних операцій на підприємствахuk_UA
dc.title.alternativeThe development of electronic commercial operations at enterprisesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2011/1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3 Падерин_Романов.docелектронне видання117 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.