Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/151
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТаранець, О.І.-
dc.date.accessioned2015-12-09T14:00:22Z-
dc.date.available2015-12-09T14:00:22Z-
dc.date.issued2015-12-09-
dc.identifier.issn2310-9645-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/151-
dc.description.abstractПрисвячено вдосконаленому методу оптимізації керованих відчепів у розрахунковій групі, що, на відміну від наявних, ураховує вплив випадкових факторів і дозволяє використовувати його для оперативного управління процесом скочування відчепів з гірки. Запропоновано критерій оптимізації режимів гальмування відчепів складу в умовах відхилення фактичних параметрів відчепів від розрахункових значень і неточності реалізації гальмовими позиціями заданих режимів гальмування. Предмет дослідження - імітаційне моделювання процесу скочування відчепів з гірки. Для оптимізації режимів гальмування відчепів використовуємо ітераційний метод.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectсортувальна гіркаuk_UA
dc.subjectвідчепuk_UA
dc.subjectрежими гальмуванняuk_UA
dc.subjectгарантований інтервалuk_UA
dc.subjectобласть допустимих режимівuk_UA
dc.subjectforting branchuk_UA
dc.subjectunhookuk_UA
dc.subjectbraking modesuk_UA
dc.subjectguaranteed intervaluk_UA
dc.subjectthe range of permissible braking modesuk_UA
dc.titleУдосконалення методу оптимізації керованих відчепів у розрахунковій групіuk_UA
dc.title.alternativeImproved method optimization managed cuts in a predetermined groupuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2014/2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13.pdf1,15 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.