Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/1466
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГетьман, О.О.-
dc.contributor.authorГетьман, Д.О.-
dc.date.accessioned2016-11-01T11:30:59Z-
dc.date.available2016-11-01T11:30:59Z-
dc.date.issued2016-11-01-
dc.identifier.citation1. Осовська Г.В. Економічний словник / Г.В. Осовська, О.О. Юркевич, Й.С. Завадський. – К.: Кондор, 2007. – 358 с. 2. Захаров А.Н. Конкурентоспособность предприятия: сущность, методы оценки и ме-ханизмы увеличения / А.Н. Захаров, А.А. Зокин // Бизнес и банки. – №001-002 от 09.01.2004. – С. 1-5. 3. Светуньков С.Г. Информационное обеспечение управления конкурен-тоспособностью / С.Г. Светуньков. – М.: Маркетинг, 2001. – 244 с. 4. Минько Э.В. Качество и конкурентоспособность / Э.В. Минько, М.Л. Кричевский. – СПб.: Питер, 2004. – 268 с. 5. Кулешова Г.М. Конкуренція і конкурентоспроможність в агропромисловому вироб-ництві / Г.М. Кулешова // Економіка АПК. – 2008. – №3. – С. 126-131. 6. Сільське господарство України в 2010 році: [Електронний ресурс] / Офіційний сайт Комітету державної статистики України – Режим доступу: http://www.ukrstat.gov.ua/ 7. Маркетингове дослідження: [Електронний ресурс] / Внутрішня звітність підприємства ТОВ «Агро-Овен». – Дніпропетровськ. – 15.03.2011. – 38 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1466-
dc.description.abstractРозглянуто теоретичні засади побудови механізму управління конкурентоспроможністю агропромислових підприємств, охарактеризовано роль маркетингової складової, наведено результати маркетингового дослідження в сегменті птахівництваuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДніпропетровська державна фінансова академіяuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник ДДФА: Економічні науки;2012/1-
dc.subjectконкурентоспроможність агропромислового підприємстваuk_UA
dc.subjectагромаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетинговий інструментарійuk_UA
dc.subjectконкурентні перевагиuk_UA
dc.subjectопераційна ефективністьuk_UA
dc.subjectстратегічне позиціонуванняuk_UA
dc.subjectринок збутуuk_UA
dc.subjectптахопроектuk_UA
dc.subjectagro-industrial enterprise competitivenessuk_UA
dc.subjectagro-marketinguk_UA
dc.subjectmarketing instrumentuk_UA
dc.subjectcompetitive advantagesuk_UA
dc.subjectoperational effectivenessuk_UA
dc.subjectstrategic positioninguk_UA
dc.subjectsales marketuk_UA
dc.subjectpoultry-projectuk_UA
dc.titleМаркетинговий підхід до побудови механізму управління конкурентоспроможністю агропромислових підприємствuk_UA
dc.title.alternativePutting up the competitive agro-industrial enterprise by the marketing approach in its managementuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:2012/1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
25Гетьман.docелектронне видання190,5 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.