Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/1415
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКалюжна, Ю.П.-
dc.date.accessioned2016-10-20T10:40:03Z-
dc.date.available2016-10-20T10:40:03Z-
dc.date.issued2016-10-20-
dc.identifier.citation1. Башнянин, Г.І. Політична економія / Г.І. Башнянин, П.Ю. Лазур, В.С. Медведєв. – К.: Ніка-Центр «Ельга», 2000. – 528 с. 2. Гринько, Т.В. Механізм формування конкурентоспроможності вітчизняних підприємств на міжнародних ринках : [монографія] / Т.В. Гринько. – Кривий Ріг: Видавничий Дім, 2005. – 324 с. 3. Ємельянова, І. Класифікація факторів конкурентоспроможності аграрних підприємств / І. Ємельянова // Економіка. – 2010. – №2. – С. 20–23. 4. Лисяк, Л.В. Детермінанти фінансової конкурентоспроможності у ринковому середовищі / Л.В. Лисяк, Д.О. Гетьман // Вісник ДДФА: Економічні науки. – 2013.- № 2 (30). – С. 112-113. 5. Нижник, І.В. Забезпечення конкурентних переваг: ризики і втрати в їх реалізації на регіональному ринку / І.В. Нижник // Вчені записки Кримського інженерно-педагогічного університету. Економічні науки. – Сімферополь: ВПЦ КІПУ, 2008. – Вип. 12. – С. 156–160. 6. Отенко, І.П. Управління конкурентними перевагами підприємства: наукове видання / І.П. Отенко, Є.О. Полтавська. – Харків: ХНЕУ, 2005. – 212 с. 7. Павлова, В.А. Фактори, що формують конкурентоспроможність / В.А. Павлова // Європейський вибір України: проблеми теорії та практики реалізації : матеріали міжн. наук.-практ. конф. – Дніпропетровськ: Вид-во ДУЕП. – 2003. – С. 76–78. 8. Піддубна, Л.І. Конкурентоспроможність економічних систем: теорія, механізм регулювання та управління: [монографія] / Л.І. Піддубна. – Харків: ВД «ІНЖЕК», 2007. – 368 с. 9. Піддубний, І.О. Управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства / О.І. Піддубний, Л.І. Піддубна / за ред. проф. О.І. Піддубного. – Харків : ВД «Інжек», 2004. – 264 с. 10. Фатхутдинов, Р.А. Конкурентоспособность организации в условиях кризиса. Экономика, маркетинг, менеджмент / Р.А. Фатхутдинов. – М. : Издательско-книготорговый центр «Маркетинг», 2002. – 892 с. 11. Хруцкий, В.Э. Современный маркетинг / В.Е Хруцкий, И.В. Корнєєва, Г.Э. Автухова– М.: «Финансы и статистика», 2004. – 461 с. 12. Шемчук, Л.О. Конкурентоспроможність підприємства в системі чинників її забезпечення [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http//mevhnu.at.ua.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1415-
dc.description.abstractУ статті викладений аналіз основних факторів, що впливають на конкурентоспроможність підприємства, та проведено їх градацію на основі генезису вчених-економістівuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДніпропетровська державна фінансова академіяuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник ДДФА: Економічні науки;2014/1-
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectзовнішні та внутрішні фактори конкурентоспроможностіuk_UA
dc.subjectконкурентиuk_UA
dc.subjectспоживачіuk_UA
dc.subjectпостачальникиuk_UA
dc.subjectконкурентні перевагиuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectexternal and internal factors of competitivenessuk_UA
dc.subjectcompetitorsuk_UA
dc.subjectcustomersuk_UA
dc.subjectsuppliersuk_UA
dc.subjectcompetitive advantagesuk_UA
dc.titleОсновні фактори впливу на конкурентоспроможність підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeThe major enterprise competitiveness influential factorsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2014/1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9.docелектронне видання80,5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.