Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/1383
Назва: Модернізація державної політики України у сфері рекламної діяльності
Інші назви: Modernization of Ukrainian state policy in advertising activity sphere
Автори: Шведун, В. О.
Ключові слова: модернізація
державна політика
сфера рекламної діяльності
напрями вдосконалення
modernization
state policy
advertizing activity sphere
improvement directions
Дата публікації: 19-жов-2016
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: 1. Про інформацію [Електронний ресурс] : Закон України від 21.05.2015 р. № 2657-XII. – Режим доступу : http://www.zakon5.rada.gov.ua/laws/show/2657-12 2. Про вдосконалення виставково-ярмаркової діяльності в Україні [Електронний ресурс] : Постанова Кабінету Міністрів від 22 серпня 2007 р. № 1065. – Режим доступу : http://www.zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1065-2007-%D0%BF 3. Про затвердження Концепції державної політики у сфері управління якістю продукції, процесів та послуг [Електронний ресурс] : розпорядження Кабінету Міністрів від 17 серпня 2002 р. № 447-р. – Режим доступу : http://www.zakon5.rada.gov.ua/ laws/show/447-2002-%D1%80
Серія/номер: Публічне управління та митне адміністрування;2015/2
Короткий огляд (реферат): Запропоновано здійснити модернізацію державної політики України у сфері рекламної діяльності через її відокремлення від інших видів державної політики та виділення таких напрямів її вдосконалення, як інституційний, нормативно-правовий та економічний.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1383
Розташовується у зібраннях:2015/№2(13)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20.pdfЕлектронне видання280,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.