Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/1373
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСухоносова, К. І.-
dc.date.accessioned2016-10-18T10:06:17Z-
dc.date.available2016-10-18T10:06:17Z-
dc.date.issued2016-10-19-
dc.identifier.citation1. Другов А. А. Государственный маркетинг как важный фактор совершенствования механизма управления социально-экономическими процессами в обществе / А. А. Другов // Маркетинг в России и за рубежом. – 2005. – № 4. – С. 101–107. 2. Котлер Ф. Маркетинг для государственных и общественных организаций / Ф. Котлер, Н. Ли ; пер. с англ. под ред. С. Г. Божук. – СПб. : Питер, 2008. – 384 с. 3. Романенко К. М. Державний маркетинг як механізм максимізації соціальної ефективності державного управління Електронний ресурс / К. М. Романенко // Інвестиції: практика та досвід. – 2010. – № 10. – С. 85–88. – Режим доступу : http://www.nbuv.gov.ua/ UJRN/ipd_2010_10_25 4. Сиченко В. В. Напрями соціального маркетингу в державному регулюванні / В. В. Сиченко // Розвиток форм та методів сучасного менеджменту в умовах глобалізації : матеріали 2-ої Міжнар. наук.-практ. конференції 25–27 березня 2014 р. – Дніпропетровськ : ДДАЕУ, 2014. – С. 57.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1373-
dc.description.abstractРозкрито сутність державного маркетингу як механізму державного управління у досягненні максимальної соціальної ефективності. Визначено перелік основних об’єктів маркетингу в державному управлінні. Проаналізовано основні складники механізму державного маркетингу та його класифікацію. Обґрунтовано необхідність широкого застосування соціально орієнтованого маркетингового механізму в діяльності органів державного управління.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПублічне управління та митне адміністрування;2015/2-
dc.subjectдержавний маркетингuk_UA
dc.subjectдержавне управлінняuk_UA
dc.subjectмаркетинг послугuk_UA
dc.subjectмеханізмuk_UA
dc.subjectpublic marketinguk_UA
dc.subjectpublic administrationuk_UA
dc.subjectmarketing servicesuk_UA
dc.subjectmechanismuk_UA
dc.titleМеханізми маркетингу в державному управлінніuk_UA
dc.title.alternativeMarketing mechanisms in governmentuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2015/№2(13)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
18.pdfЕлектронне видання304,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.