Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/1273
Название: Практичні аспекти ситуаційного аналізу в туристичній галузі
Другие названия: Praktichnі aspects situatsіynogo analіzu turistichnіy in the Branch
Авторы: Сорока, К.О.
Ключевые слова: ситуаційний аналіз
SWOT-аналіз
туристична галузь
сільський туризм
situational analysis
SWOT-analysis
tourist business
countryside tourism
Дата публикации: 6-окт-2016
Издательство: Дніпропетровська державна фінансова академія
Библиографическое описание: 1. Анісімова, О.М. SWOT-аналіз підприємства як метод забезпечення розробки ефективної стратегії управління / О.М. Анісімова, Л.В. Шикова // Проблеми і перспективи розвитку підприємства. – 2011. - № 1(1). – С. 24-30. 2. Голубєва, Н.М. Ситуаційний аналіз як основа планування маркетингової діяльності / Н.М. Голубєва, Г.О. Цопа, С.М. Голубєва // Маркетинг : теорія і практика : зб. наук. праць. – 2008. - № 14 [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://archive.nbuv.gov.ua/ portal/soc_gum/Mtip/2008.../golubeva-copa.pdf‎ 3. Гловацька, В.В. Формування попиту і пропозиції на туристичний продукт сільського (зеленого) туризму / В.В. Гловацька // Інноваційна економіка. – 2010. - № 17. – С. 165-169. 4. Киризюк, С.В. Подолання інституційних перешкод розвитку сільського туризму / С.В. Киризюк, М.М. Лук’янова // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. – 2011. – № 163(1). - С. 75-80 [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://elibrary.nubip.edu.ua/10683/1/11ksv.pdf 5. Котлер, Ф. Маркетинг менеджмент / Ф. Котлер, К.Л. Келлер. – Изд. 12-е. – СПб: Питер, 2006. – 816 с. 6. Курбетдінова, Л. Концептуальні підходи до аналізу в управлінні інноваційною діяльністю / Л. Курбетдінова // Економічний аналіз. – 2011. – Вип. 9. - Ч.1. – С. 181-184. 7. Маркетинг : підручник / упоряд. : О.І. Сидоренко, П.С. Редько / В. Руделіус, О.М. Азарян, О.А. Виноградов та ін. – К.: Навч.-метод. центр «Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні», 2005. – 422 с. 8. Офіційний веб-сайт туристичної компанії «Колумб» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://columbus.dp.ua/ 9. Стеблецька, Ю. І. SWOT-аналіз – метод попередження фінансових небезпек / Ю.І. Стеблецька // Науковий вісник НЛТУ України. – 2013. – Вип. 23.3. – С. 275-280. 10. Холод, В.В. Стратегічний моніторинг конкурентного маркетингового середовища підприємств / В.В. Холод // Торгівля і ринок України. – 2012. - Вип. 34. – С. 92-99 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/ Tiru/2012_34/Holod.pdf‎. 11. Шахраюк-Онофрей, С.І. Сільський зелений туризм як інструмент ефективного розвитку сільських територій прикордонних регіонів / С.І. Шахраюк-Онофрей // Вісник ДДФА. – 2011. - № 2(26). – С. 43-50.
Серия/номер: Вісник ДДФА: Економічні науки;2013/2
Аннотация: Розглянуто практичні аспекти ситуаційного аналізу в туристичній галузі на прикладі ТК «Колумб». Проведено SWOT-аналіз компанії, а саме: визначені сильні, слабкі сторони, можливості і загрози для туристичної компанії «Колумб». Здійснено аналіз туристичної галузі України, аналіз розвитку сільського туризму в Україні, SWOT-аналіз розвитку сільського туризму в Україні, аналіз конкурентів туристичної компанії «Колумб» на ринку зеленого туризму, аналіз споживачів. Визначено цільовий сегмент у напрямі «Зелений туризм».
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://hdl.handle.net/123456789/1273
Располагается в коллекциях:2013/2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
6 Сорока.docелектронне видання835,5 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.