Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/1193
Назва: Маркетинг дестинацій у контексті споживання туристичного продукту
Автори: Горб, К. М.
Ключові слова: турпродукт-дестинація
етапи споживання турпродукту-дестинації
кооперована маркетингова політика турпродукту-дестинації
consumption stages of tourist product
tourist product-destinations
comarketing policy of tourist destinations
Дата публікації: 18-сер-2016
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: 1. Дутчак С. В. Можливості території та мотивація споживача турпродукту в питан- нях дослідження туристсько-рекреаційних ресурсів [Електронний ресурс] / Дутчак С. В. – Режим доступу : http://www.arr.chnu.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/288/1/МОЖЛИВОСТІ%20 ТЕРИТОРІЇ%20ТА%20МОТИВАЦІЯ%20СПОЖИВАЧА%20ТУРПРОДУКТУ%20В%20 ПИТАННЯХ.pdf 2. Економіка туризму: теорія та практика : підручник / М. П. Мальська, М. Й. Рутин- ський, С. В. Білоус, Н. Л. Мандюк. – К. : Центр учбової літератури, 2014. – 544 с. 3. Маркетинг турпродукту : підручник / Ю. О. Карягін, З. І. Тимошенко, Т. О. Демура, Г. Б. Мунін. – К. : Кондор, 2009. – 394 с. 4. Любіцева О. О. Ринок туристичних послуг (геопросторові аспекти) / Любіцева О. О. – К. : Альтерпрес, 2003. – 436 с. 5. Мандюк Н. Формування політики просування туристичного продукту Львівської області // Вісник Львівського університету. Серія міжнародні відносини. – 2008. – Вип. 24. – C. 187–191. 6. Біловодська О. А. Брендинг туристичних дестинацій як засіб розвитку регіону [Електронний ресурс] / О. А. Біловодська, А. С. Шипіль. – Режим доступу : http://www.essuir. sumdu.edu.ua/bitstream/123456789/32647/1/Bilovodska_brending%20territory.pdf 7. Бобрицька Н. Маркетинг в управлінні туристичними дестинаціями // Маркетинг в Україні. – 2014. – № 4 (85). – С. 39–47. 8. Божук Т. І. Рекреаційно-туристичні дестинації: теорія, методологія, практика : ав- тореф. дис. на здобуття наук. ступеня докт. геогр. наук : спец. 11.00.11 “Конструктивна гео- графія і раціональне використання природних ресурсів” / Т. І. Божук. – Львів, 2014. – 40 с. 9. Головчан А. І. Теоретико-методологічні підходи до визначення сутності туристичних дестинацій та управління ними // Торгівля і ринок України. – 2009. – № 27. – С. 157–161. 10. Забалдіна Ю. Б. Сегментація ринку туристичних дестинацій: апріорний та апос- теріорний підходи [Електронний ресурс] / Забалдіна Ю. Б. – Режим доступу : http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=2501 11. Леонтьєва Ю. Ю. Формування та реалізація стратегії розвитку регіональної туристич- ної дестинації : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : спец. 08.00.05 “Розвиток продуктивних сил і регіональна економіка” / Ю. Ю. Леонтьєва. – Х., 2010. – 24 с. 12. Лужанська Т. Ю. Стратегії розвитку регіональних туристичних дестинацій / Ю. Ю. Леонтьєва // Науковий Вісник Мукачівського державного університету. Серія еконо- міка. – 2014. – № 2 (2). – С. 175–180. 13. Любіцева О. О. Типізація дестинацій / О. О. Любіцева, О. В. Третьяков // Геогра- фія та туризм. – 2012. – Вип. 17. – С. 3–9. 14. Ткаченко Т. І. Сталий розвиток туризму: теорія, методологія, реалії бізнесу : монографія / Т. І. Ткаченко. – К. : КНТЕУ, 2006. – 537 с. 15. Кіптенко В. К. Менеджмент туризму : підручник / В. К. Кіптенко. – К. : Знання, 2010. – 502 с. 16. Кудла Н. Є. Маркетинг туристичних послуг : навч. посібн. / Н. Є. Кудла. – К. : Знання, 2011. – 351 с. 17. Горб К. М. Системний підхід в міжнародному маркетингу туристичних дестина- цій / К. М. Горб // Вісник Академії митної служби України. Серія “Економіка”. – 2012. – № 2. – С. 113–119.
Серія/номер: Вісник АМСУ. Серія: “Економіка”;2015/1
Короткий огляд (реферат): Зіставлено поняття туристичного продукту та дестинації, виділено поняття турпродукту-дестинації, представлено модель процесу його споживання. Обґрунтовано й висвітлено диференціацію узгоджених маркетингових дій на різних етапах даного процесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1193
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Горб МАРКЕТИНГ ДЕСТИНАЦІЙ У КОНТЕКСТІ СПОЖИВАННЯ.pdfелектронне видання299,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.