Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/1080
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorSoboń, J.-
dc.contributor.authorWołowiec, T.-
dc.date.accessioned2016-07-21T13:13:20Z-
dc.date.available2016-07-21T13:13:20Z-
dc.date.issued2016-07-21-
dc.identifier.citation1. Friedman M. Free to choose. A personal statement / M. Friedman, R. Friedman. – New York : Harper Collins Publishers, 1998. – P. 360. 2. Ptak P. Ile Państwa w Gospodarce. Milton Friedman o Ekonomicznej Roli Państwa / Ptak P. – Warszawa : Wyd. C. H. Beck, 2008. – S. 45. 3. Griffin R. W. Management / R. W. Griffin. – Boston : Houghton Milffin Company, 1990. – P. 897. 4. Salomon R. C. Morality and the Good Life / Salomon R. C. – New York : Mc Graw-Hill, 1984. – P. 378. 5. Shaw W. H. Business Ethics, Belmont, Wadsworth Publishing Co., California 1991, p. 298. 6. http://wiki.answers.com 7. Carroll A. B. The Pyramid of Corporate Social Responsibility: Toward the Moral Management of Organizational Stakeholders / A. B. Carroll // Business Horizons. – 1991. – July–Aug. 8. http://en.allexperts.com/q/Management-Consulting-2802/Business-ethics.ht 9. Barnett T. Corporate Social Responsibility, Encyclopedia of Management 2006, 01 Mar. 2008. 10. Carroll J. B. Human Cognitive Abilities / Carroll J. B. – Cambridge : Cambridge Uni-versity Press. – 1993. – P. 134. 11. Bloom H. Managing Against Apartheid / H. Bloom // Harvard Business Review. – 1987. – Nov.–Dec. 12. Stoner J. A. Management / Stoner J. A. F., Freeman R. E. – New Jersey : Prentice Hall, 1989. – Р. 723.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1080-
dc.description.abstractEach economic activity is perceived basically from the point of view of economic success, that is effectiveness (efficiency) and economics (thriftiness). However, this valuation is not complete as each economic activity should also be evaluated from the ethical perspective. This article is devoted to the definition of the corporate social responsibility, its models and the process of forming.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherАкадемія митної служби Україниuk_UA
dc.relation.ispartofseriesДержавне управління;2/2010-
dc.subjectбізнес-етикаuk_UA
dc.subjectкорпоративна соціальна відповідальністьuk_UA
dc.subjectbusiness ethicsuk_UA
dc.subjectcorporate social responsibilityuk_UA
dc.titleCorporate social responsibility as a new ethical management formulauk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2010/2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
sobon-wolowiec_1.docЕлектронне видання123,5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.