Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/106
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВиноградова, Н.Л.-
dc.contributor.authorЛащенко, О.В.-
dc.date.accessioned2015-12-04T12:49:47Z-
dc.date.available2015-12-04T12:49:47Z-
dc.date.issued2015-12-04-
dc.identifier.issn2310-9653-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/106-
dc.description.abstractРозглянуто проблему формування бренду території. Проаналізовано доцільність ініциатив органів місцевого самоврядування щодо брендингу території та особливості формування іміджу і бренду. З позиції брендингу досліджено основні елементи потенціалу території муніципального утворення та окреслено основні групи цільових споживачів бренду.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмісцеве самоврядуванняuk_UA
dc.subjectпублічне управлінняuk_UA
dc.subjectтериторіальна громадаuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectіміджuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectмуніципальний маркетингuk_UA
dc.subjectбрендингuk_UA
dc.subjectпотенціалuk_UA
dc.subjectцільові споживачіuk_UA
dc.subjectlocal self-governmentuk_UA
dc.subjectpublic managementuk_UA
dc.subjectterritoriai societuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectmageuk_UA
dc.subjectbranduk_UA
dc.subjectmunicipal marketinguk_UA
dc.subjectbrendinguk_UA
dc.subjectpotentialuk_UA
dc.subjecthaving a special purpose usersuk_UA
dc.titleФормування іміджу та бренду території як фактор підвищення її конкурентоспроможностіuk_UA
dc.title.alternativeForming of image and brand of territory as factor of increase of its compretitivenessuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2014/2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
23.pdf281,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.