Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/1052
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПасічник, Т. О.-
dc.date.accessioned2016-07-11T06:09:25Z-
dc.date.available2016-07-11T06:09:25Z-
dc.date.issued2016-07-08-
dc.identifier.citation1. Семів Л. К. Вплив вищої освіти на формування людського капіталу в умовах переходу до економіки знань / Л. К. Семів, Р. А. Семів // Регіональна економіка : науково-практичний журнал. – 2009. – № 1. – С. 15–26. 2. Рудницкий А. О. Экономическая безопасность и экономические интересы Украины / А. О. Рудницкий // Культура народов Причерноморья. – 2006. – № 86. – С. 48–53. 3. Ногаев И. В. Economic security – термин или категория? / И. В. Ногаев // США – Канада: экономика, политика, культура. – 2004. – Ст. 6. – С. 57–68. 4. Psacharopoulos G. Returns to Education: An International Comparison. The Hague, Elsevier / Psacharopoulos G. – 1973. 5. Hamalainen U. (2006) Sorting out the sorting vs. human capital debate. Discussion paper. Social Insurance Institution and Labour Institute for Economic Research respectively / U. Hamalainen, R. Uusitalo. – Helsinki, 2006. 6. De la Fuente. Education and economic growth: a quick review of the evidence and some policy guidelines / De la Fuente // Prime Minister’s Office. Economic Council of Finland. – 2006. – 20 p. 7. Левченко О. М. Особливості впливу освіти на економічний розвиток країн в умовах транзитної економіки / О. М. Левченко // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. – 2005. – № 5. – С. 66–70. 8. Stan Database for Structural Analysis Link [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://stats.oecd.org/Index.aspx?DataSetCode=STAN08BIS. 9. Блауг М. Экономическая мысль в ретроспективе / М. Блауг // Академия народного хозяйства при правительстве Российской Федерации. – М. : Дело ЛТД, 1994. – 676 с. 10. Праця України 2008 : статистичний збірник. Державний комітет статистики України. – 2009. – 22 липня. – № 09/4-11/162. – 306 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1052-
dc.description.abstractПроаналізовано генезис та розвиток теорій економічної ролі освіти. Установлено, що постійне зростання рівня освіченості в суспільстві є чинником економічного розвитку. Розглянуто макро- та мікроекономічний, сигнальний і з позиції теорії людського капіталу підходи до дослідження фактора освіти в економіці.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherАкадемія митної служби Україниuk_UA
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка;2/2010-
dc.subjectфактор освітиuk_UA
dc.subjectекономічний розвитокuk_UA
dc.subjectекономіка освітиuk_UA
dc.subjectсигнальна теоріяuk_UA
dc.subjectтеорія людського капіталуuk_UA
dc.subjectосвіта державних службовцівuk_UA
dc.subjecteducation factoruk_UA
dc.subjecteconomical developmentuk_UA
dc.subjecteconomics of educationuk_UA
dc.subjecteducation of civil servantsuk_UA
dc.subjectsignal theoryuk_UA
dc.subjecthuman capital theoryuk_UA
dc.titleЕкономічна роль освіти: особистісні та організаційні аспектиuk_UA
dc.title.alternativeThe economic role of education: genesis and evolution of the theories analysisuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2010/2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пасичник 1в.docЕлектронне видання162 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.